Getting Started
Official links and tools
PortalPortal  HomeHome  GlossaryGlossary  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
WARLORDS OF DREANOR - RELEASE ON 13.11.2014

FOR THOSE HAVING CONNECTIVITY PROBLEMS CHECK HERE!

Share | 
 

 Netpas wireless

View previous topic View next topic Go down 
underdog 
MurlocMurloc
avatar

Posts : 41
Joined : 2010-06-08
Male Location : Shanghai

Character in WOW
Server: i dont know how to read it LOL
Name: Underdog/Subfocus/Frostitute
Guild: same as server

  Wed 7 Jul 2010 - 13:59  #
hey,does anyone of you know if netpass works with wireless lan?
stItCh 
OnyxiaOnyxia
avatar

Posts : 865
Joined : 2006-12-16
Male Location : 99% Suzhou and 1% Germany

Character in WOW
Server: MaDuoLan - 马多兰, Menethil-米奈希爾-TW
Name: Juliask-Zobun
Guild: Cow Eaters

  Wed 7 Jul 2010 - 17:38  #
Sure it does as long as your wifi allows VPN connections! I only use wifi at home and used netpas and 27net
underdog 
MurlocMurloc
avatar

Posts : 41
Joined : 2010-06-08
Male Location : Shanghai

Character in WOW
Server: i dont know how to read it LOL
Name: Underdog/Subfocus/Frostitute
Guild: same as server

  Wed 7 Jul 2010 - 18:49  #
k thx man,oh yeah btw i dont really know if netpas works the 4 numbers at the bottom are at 00,00 most of the time.
(Bist du aus Deutschland? Razz)
StiXx 
NecromancerNecromancer
avatar

Posts : 702
Joined : 2008-06-11
Male Age : 31
Location : Guangzhou / Eindhoven

Character in WOW
Server: 奥特兰克-CN1(PVP)
Name: Avanti
Guild: The Crazy Waiguorens

  Thu 8 Jul 2010 - 10:30  #
Schade deutschland alles ist vorbei ( Holland Holland ! Razz )
Urubaen 
AdminAdmin
avatar

Posts : 1480
Joined : 2009-02-26
Male Location : London

Character in WOW
Server: 奥特兰克 - CN1(PVP)
Name: Sandre
Guild: TCW

  Thu 8 Jul 2010 - 11:07  #
If you too are talking about Holland and the World Cup, then I'll tell you this:

SPAIN FTW YEAH!
stItCh 
OnyxiaOnyxia
avatar

Posts : 865
Joined : 2006-12-16
Male Location : 99% Suzhou and 1% Germany

Character in WOW
Server: MaDuoLan - 马多兰, Menethil-米奈希爾-TW
Name: Juliask-Zobun
Guild: Cow Eaters

  Thu 8 Jul 2010 - 11:28  #
Ja bin aus Deutschland unlucky yesterday night!
Jetzt muessen sie brazil raushauen.

Netpas zeigt die number als 00.00 wenn kein guthaben vorhanden ist Oder trail version benutzt wird.
StiXx 
NecromancerNecromancer
avatar

Posts : 702
Joined : 2008-06-11
Male Age : 31
Location : Guangzhou / Eindhoven

Character in WOW
Server: 奥特兰克-CN1(PVP)
Name: Avanti
Guild: The Crazy Waiguorens

  Thu 8 Jul 2010 - 11:29  #
Urubaen wrote:
If you too are talking about Holland and the World Cup, then I'll tell you this:

SPAIN FTW YEAH!

Paul Octopus dis agrees.
Urubaen 
AdminAdmin
avatar

Posts : 1480
Joined : 2009-02-26
Male Location : London

Character in WOW
Server: 奥特兰克 - CN1(PVP)
Name: Sandre
Guild: TCW

  Thu 8 Jul 2010 - 13:03  #
stItCh wrote:
Ja bin aus Deutschland unlucky yesterday night!
Jetzt muessen sie brazil raushauen.

Netpas zeigt die number als 00.00 wenn kein guthaben vorhanden ist Oder trail version benutzt wird.

google translate: Yes am from Germany unlucky yesterday night!
Now they have to raushauen brazil.

Netpas shows the number as 0:00 if no credits are available or used trail version.

underdog 
MurlocMurloc
avatar

Posts : 41
Joined : 2010-06-08
Male Location : Shanghai

Character in WOW
Server: i dont know how to read it LOL
Name: Underdog/Subfocus/Frostitute
Guild: same as server

  Thu 8 Jul 2010 - 13:16  #
haha lol endlich jemand der deutsch spricht,naja hab grad netpas gekauft und funkzioniert super Smile
Sponsored content 


    #
 

Netpas wireless

View previous topic  View next topic  Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum: You cannot reply to topics in this forum
Foreign community at Chinese World of Warcraft  :: Technical support -
Create free forum | © phpBB | Free forum support | Report an abuse | Free forum