Getting Started
Official links and tools
PortalPortal  HomeHome  GlossaryGlossary  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
WARLORDS OF DREANOR - RELEASE ON 13.11.2014

FOR THOSE HAVING CONNECTIVITY PROBLEMS CHECK HERE!

Share | 
 

 Sooo....Hi :)

View previous topic View next topic Go down 
Xehanort 
CorpseCorpse

Posts : 3
Joined : 2011-01-04

  Tue 4 Jan 2011 - 3:01  #
Hi Guys, fairly new here. I used to play on the EU Server of Terenas (as a 80 Nelf Rogue, 80 Draenei Shammy and 80 Nelf DK [yes, DPS, Healer, and tank Wink ] ) , but since my account got hacked (and of course, blizzard's crappy slow response to actually reactivate my account) I think I will start a new account on the Taiwanese Servers Smile. Im currently in Taipei after moving here from South Africa, and I read through the creating a trial account thread, but yeah, the interface seems to be different, and it keeps giving me this error where I need to put in codes...anyone able to help?? Smile
Thanks in advance,
Cheers Very Happy
stItCh 
OnyxiaOnyxia

Posts : 865
Joined : 2006-12-16
Male Location : 99% Suzhou and 1% Germany

Character in WOW
Server: MaDuoLan - 马多兰, Menethil-米奈希爾-TW
Name: Juliask-Zobun
Guild: Cow Eaters

  Tue 4 Jan 2011 - 7:02  #
Hi mate

There is a tutorial in the taiwan section how to install and create the Taiwan account.
Most of us are playing on Stormscale server you can see the chinese symbol in my Avatar or the Forum post about WTF guild.

For the game you just have to rename the realmlist.wtf as posted in the forum posts.
 

Sooo....Hi :)

View previous topic  View next topic  Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum: You cannot reply to topics in this forum
Foreign community at Chinese World of Warcraft  :: Communities by area :: Taiwan 台灣 realms -
Free phpbb forum | © phpBB | Free forum support | Report an abuse | Free forum